DNES SLEVA -10 % na všechny matrace, toppery a chrániče matrací s kódem: MAXRELAX

Formulář pro vrácení zboží

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na našem skladu.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

Pro rychlé vyřízení doporučujeme, aby vrácené zboží splňovalo následující podmínky:
- zboží je nepoužité
- zboží je nepoškozené
- zboží nebylo zákazníkem smontováno
- je zabalené nejlépe v původním obalu.

Pokud bude zboží zasláno prodávajícímu na dobírku, zásilka nebude přijata. Náklady spojené s vrácením zboží nese výlučně kupující. Prodávající vrátí kupujícímu zaplacenou částku nejpozději do 14 dnů od přijetí zboží.

Se zbožím prosím zasílejte vyplněný formulář, kde uvedete mimo jiné i číslo Vaší objednávky a číslo účtu na něž požadujete zaslat platbu za vrácené zboží.

Při vrácení zboží Vás prosíme o důsledné zabalení zásilky, aby nemohlo dojít k poškození jejího obsahu. Pokud posíláte křehkou zásilku ( nábytek, sanitární zboží ), doporučujeme jej zaslat přes přepravní společnost PPL, Top Trans, FOFR, DPD, atd.

V případě, že nám bude doručeno zboží, které je zřetelně poškozeno přepravou z důvodu nesprávného zabalení, nebude tato zásilka příjemcem převzata a bude automaticky vrácena odesilateli. 

Po přechozí domluvě je možné zboží vrátit osobně na provozovně eshopu, Zákazníky žádáme, aby zboží přivezli nejpozději do 15:00 z důvodu nutné kontroly zboží.

Výjimky: podle § 1837 občanského zákoníku není možné mimo jiné vrátit zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, nebo zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.

 

Tento formulář slouží pro účely vrácení zboží zakoupené v e-shopu www.maxmax.cz.

Formulář ke stažení v pdf naleznete ZDE

 

O průběhu zpracování Vašeho požadavku se můžete informovat:

email: reklamace2@maxmax.cz

pracovní doba: po-pá 08:00 – 15:30