Košík

Poradíme s výběrem, zodpovíme dotazy, vyřešíme problém

• Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 80.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí!
• O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách www.MAXMAX.cz v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení, montáže nábytku a podobně.
• Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, provádíme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností zajištění výnosu až do bytu. Jedná se zejména o rozměrově větší nebo velmi křehké zboží, vyžadující zvláštní pozornost při manipulaci. Hlavně u sanitárního zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována telefonicky se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení.
• Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s našim zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede (procento přijatých reklamací se statisticky drží okolo 0,3 % všech objednávek), snažíme se situaci vyřešit ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti.
• Nakupovat zboží u nás můžete také na splátky, ve spolupráci s firmou HOME CREDIT již od 0% navýšení. Jde to snadno, rychle a on-line.