Registrace zákazníka

1. Před prvním nákupem se můžete zaregistrovat do databáze zákazníků vyplněním registračního formuláře, kde si zvolíte přihlašovací jméno a heslo. 

2. Registrováním se jako „Zákazník“ Vám v budoucnu ulehčí nákupy, nebudete muset zadávat nic víc jen přihlašovací jméno (login) a heslo.

3. Před prvním nákupem se ujistěte, zda údaje, které jste uvedli při registraci, odpovídají skutečnosti.

4. Pokud se údaje od doby Vaší registrace změní, můžete je kdykoliv opravit, stejně tak můžete změnit i Vaše přístupové heslo.

5. Veškeré Vámi uvedené údaje budou naší společnosti chráněny dle zákona č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Nakupování

1. Vyberte si požadovanou kategorii zboží v horní liště nabídky na hlavní straně.

2. Vyberte si konkrétní typ zboží a přidejte do košíku v požadovaném množství.

3. V horním pravém rohu stránky vedle symbolu nákupního košíku se Vám objeví průběžná celková hodnota Vašeho nákupu, včetně veškerých detailů k objednávanému zboží.

4. Zboží v košíku můžete kdykoliv doplňovat či z něj odstraňovat.

5. Nákup dokončíte kliknutím na tlačítko "Vytvořit objednávku". Dále postupujete podle instrukcí. Vyplníte své iniciály a dodací adresu (pokud nejste registrováni a přihlášeni), zvolíte si způsob platby, způsob dopravy a zaškrtnete políčko „Souhlasím s obchodními podmínkami“. Nakonec kliknete na tlačítko "Odeslat objednávku".

Platba a dodání zboží

1. Po odeslání objednávky Vám bude obratem e-mailem potvrzeno její přijetí.

2. Po následné kontrole objednávky budete kontaktováni e-mailem (popř. telefonicky) s podrobnými informacemi o dostupnosti zboží a předpokládaným termínem doručení. Zároveň Vám budou e-mailem zaslány údaje pro zaplacení (v případě, že zvolíte platbu předem - převodem na náš účet).

3. Veškeré zboží z našeho e-shopu lze objednávat a nakupovat i formou dobírky (platba v hotovosti kurýrovi při předání).

4. Zboží je kupujícímu v České nebo Slovenské republice dodáváno na adresu uvedenou v objednávce ve lhůtě od 3 do 10 pracovních dnů od přijetí objednávky, není-li v popisce daného produktu uvedeno jinak. Pokud se zboží zákazníkovi vyrábí takzvaně „na míru“ (např. dětské postýlky), nebo je k zákazníkovi distribuováno přímo od výrobce ze zahraničí, může být tato doba delší a kupující je na tuto skutečnost vždy upozorněn v popise produktu. Fakturu obdrží zákazník společně se zbožím nebo elektronicky e-mailem. Nebude-li možné v uvedených termínech zboží vyexpedovat, oznámí to prodávající kupujícímu na jeho e-mailovou adresu, písemně nebo telefonicky.

5. Zasílání zboží mimo území České a Slovenské republiky je řešeno individuálně.

6. Osobní odběr objednaného zboží v sídle firmy MAXMAX.cz, s.r.o. v Uherském Brodě je možný v pracovní dny:  Po-Pá od 7.00 do 15.30. Jakmile je zboží připraveno k osobnímu odběru, je zákazník o této skutečnosti informován telefonicky nebo emailem.

7. Vybrané druhy zboží dodáváme zákazníkům zdarma, bez nutnosti platby za poštovné nebo balné. Tyto výrobky nesou označení „Doprava zdarma“. Pokud si u nás takové zboží objednáte, v jakémkoliv množství Vám jej dopravíme na Vámi zvolenou adresu v České nebo Slovenské republice zdarma.

Sledování stavu objednávky

1. O stavu zpracovávání Vaší objednávky jste od nás vždy informováni e-mailem. Přesně víte: A) Kdy jsme Vaši objednávku přijali. B) Kdy byla zpracována a v jakém předpokládaném termínu Vám bude zásilka dodána. C) Který den přesně bylo zboží vyexpedováno a je na cestě k Vám.

Nákup na splátky - Home Credit

1. Poskytovatelem splátek je společnost Home Credit a.s. www.homecredit.cz/vop/ru