po-čt 8.00-16.30 hod.,   pá 8.00-15.30 hod.

I. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.MAXMAX.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele) a kupujícího (zákazníka).

II. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

1. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

2. Po odeslání objednávky Vám bude obratem e-mailem potvrzeno její přijetí. Toto potvrzení je však pouze informativního charakteru a není akceptací (přijetím) Vašeho návrhu na uzavření kupní smlouvy. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.MAXMAX.cz jsou závazné (Občanský zákoník 89/2012 Sb). Objednávku je možné stornovat maximálně do 24 hodin zasláním e-mailu na adresu: info@maxmax.cz

3. Po následné kontrole objednávky budete kontaktováni e-mailem (popř. telefonicky) s podrobnými informacemi o dostupnosti zboží a termínem doručení. Zároveň Vám budou e-mailem zaslány údaje pro zaplacení (v případě zvolení platby bankovním převodem). Tímto okamžikem bude Vaše objednávka považována za závaznou.

4. Zboží z našeho e-shopu lze nakupovat několika způsoby: dobírkou (platba v hotovosti při převzetí zboží od přepravce); bankovním převodem (platba předem, zákazník ušetří za dobírkovné); osobní odběr (platba v hotovosti při převzetí po předchozí vzájemné domluvě na adrese MAXMAX.cz, s.r.o., Prakšická 1338, 688 01 Uherský Brod. 

5. Prodejce si vyhrazuje právo požadovat po nakupujícím složení zálohy, pokud celková hodnota nákupu přesáhne 10.000 Kč nebo je zboží vyráběno přesně na míru zákazníka (dětský nábytek, individuální rozměry koberců, samolepky na zakázku). Po uhrazení této zálohy bude objednávka považována za závaznou a zboží se pro Vás bude zhotovovat. K úhradě zálohy budete vyzváni e-mailem popř. telefonicky. Děkujeme za pochopení. 

6. Po vyexpedování zboží je nakupující o této skutečnosti informován e-mailem příp. telefonicky.

7. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu potencionálního kupujícího objednat zboží. O tomto odmítnutí prodávající zašle informaci na e-mailovou adresu kupujícího, nebo mu toto sdělí písemně nebo telefonicky.

8. Nakupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírkovné) uvedené v závazné objednávce.

9. Cena za dopravu zboží zakoupeného v našem obchodě je přímo závislá na hmotnosti a povaze objednávky a bude v objednávce vypočítána automaticky. Přesná cena dopravy se nakupujícímu zobrazí v podrobnostech objednávky ještě před dokončením (odesláním) objednávky do našeho systému.

- Příplatek za dobírkovné činí 40Kč k ceně dopravy.
- Příplatek za dopravu koberce větších rozměrů, který je již nutné zaslat jako nadrozměrný balík, činí 100Kč. Nadrozměrným balíkem se myslí např. koberec o rozměrech VĚTŠÍCH než 200 x 300 cm. (Koberec 200 x 300 cm ještě není nadrozměrný balík). Nadrozměrné balíky zasíláme prostřednictvím společnosti TOPTRANS, PPL nebo FOFR - podle povahy zboží.
- U zboží označeného „Doprava zdarma“ je doručení ZDARMA!

UPOZORNĚNÍ: Za zboží během dopravy zodpovídá přepravce, proto si obsah zásilky zkontrolujte prosím ihned po jejím převzetí. V případě poškození zboží toto okamžitě oznamte přepravci a nám ohlaste telefonicky, popř. e-mailem. Reklamovat lze zboží pouze v originálním obale, ve kterém bylo doručeno, včetně všech doplňkových obalů a transportních štítků. Pozdější či neúplné reklamace není možné uznat a nejsou ze strany přepravce akceptovány. Děkujeme za pochopení. 

10. Tolerance povolené odchylky rozměrů metrážových koberců (včetně koberců připravovaných tzv. na míru) je ± 1% z udávané (dohodnuté) délky a šířky. Koberce upravované výslovně na přání zákazníka nelze vrátit zpět prodejci (vyjma zjištění výrobních vad zboží).

11. Obrázky uvedené u zboží mají ilustrativní charakter, skutečný vzhled produktů se může nepatrně lišit (vlivem technických důvodů, nastavením monitoru, použitím typu prohlížeče apod.)

12. Přijetím našich obchodních podmínek zákazník stvrzuje, že se seznámil se sekcí "Tipy a rady" ve spodní části našich stránek. Zde se naši zákazníci dozvědí rady: Jak správně pečovat o akrylové koberce, Jak správně pečovat o plyšové koberce, Jak dosáhnout lepší fixace koberce na podlaze, nebo Jak správně lepit samolepky na zeď. Tyto rady Vám pomůžou ve správném používání u nás zakoupených výrobků. 

13. EET - Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. 

UPOZORNĚNÍ: Prodejce je povinen vystavit zákazníkovi EET účtenku v případě platby při osobním odběru v hotovosti. Jiné platební metody při osobním odběru (např. platby platebními - kreditními - kartami; platby přes platební brány - PayU, GoPay, PaySec, Paypal; platby pomocí Bitcoinů či skrze jinou elektronickou měnu), nejsou v internetovém obchodě MAXMAX.cz, s.r.o. akceptovány. 
 
14. Po vystavení faktury není možné údaje v ní obsažené jakkoliv měnit. Zároveň upozorňujeme, že originál faktury je vždy přiložen v zásilce a v případě potřeby je možné vydat kopii do 14 dnů od vystavení. Po této době již dodatečné kopie nevystavujeme a nezasíláme.
 

III. Odstoupení od kupní smlouvy 

Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na našem skladu.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů, pro rychlé vyřízení doporučujeme, aby vrácené zboží splňovalo následující podmínky:
- zboží je nepoužité
- zboží je nepoškozené
- zboží nebylo zákazníkem smontováno
- je zabalené nejlépe v původním obalu.

Při vrácení zboží Vás prosíme o přiložení dokladu o koupi zboží a důsledné zabalení zásilky, aby nemohlo dojít k poškození jejího obsahu.

Pokud bude zboží zasláno prodávajícímu na dobírku, zásilka nebude přijata. Náklady spojené s vrácením zboží nese výlučně kupující. Prodávající vrátí kupujícímu zaplacenou částku nejpozději do 14 dnů od vrácení zboží.

Se zbožím prosím zasílejte vždy také průvodní dopis, kde uvedete mimo jiné i číslo Vaší objednávky a číslo účtu na něž požadujete zaslat platbu za vrácené zboží.

Vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze nové zboží i zboží, které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito, opotřebováno či dokonce poničeno. Pak si prodejce může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku.

Výjimky: podle § 1837 občanského zákoníku není možné mimo jiné vrátit zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, nebo zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.

UPOZORNĚNÍ: Nepřevzetí balíku není odstoupení od kupní smlouvy. V tomto případě budeme vyžadovat úhradu vynaložených nákladů za dopravu.

IV. Reklamace

1. Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce (na místě sepsat reklamační protokol), tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.

2. Obdrží-li kupující nedopatřením vadné, poškozené nebo jiné než objednané zboží, má právo na jeho výměnu. Zjištěné nedostatky oznamte prosím co nejdříve prodávajícímu, pro tyto účely, prosíme, vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ, který naleznete na titulní straně e-shopu v levé dolní části v sekci "Nakupování" nebo e-mailem na adresu: reklamace@maxmax.cz, případně telefonicky. Aby mohlo být špatně zaslané zboží vyměněno, je nutné, aby toto zboží nebylo používáno, smontováno nebo zabudováno. Takové zboží nelze dodatečně reklamovat.

3. Zboží zaslané k reklamaci doporučujeme aby splňovalo následující podmínky:
- vráceno v původním stavu, pokud možno včetně originálních obalů,
- zboží není jinak poškozeno,
- zásilka by měla být adekvátně zabezpečena pro přepravu,
- zboží by mělo být vráceno společně s originálem dokladu o koupi,
- zboží, nebylo smontováno, příp. zabudováno (veškerý nábytek a sanita).

4. Záruka je vztažena na veškeré zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s funkčností zboží, jeho užitnými a estetickými vlastnostmi. Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu. Záruční doba pro kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců, avšak pro kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.

5. U samolepek na zeď není nárok na reklamaci při nedodržení návodu k lepení, který je vždy přiložen spolu s fakturou, popřípadě jej najdete na našich stránkách v sekci Tipy a rady.

V. Dodací podmínky 

1. Zboží, které má prodávající vedeno jako "skladem", je kupujícímu v České nebo Slovenské republice zasíláno na adresu uvedenou v objednávce ve lhůtě 2 až 5 pracovních dnů od přijetí objednávky (platí pro objednávky expedovány na dobírku). Pokud si kupující zvolí platbu bankovním převodem, je toto zboží odesíláno příjemci až po zaplacení kupní ceny na účet prodejde. Pokud se zboží zákazníkovi vyrábí nebo upravuje takzvaně „na míru“ (např. postele, nábytek, vybrané dekorace, metrážové koberce...), případně je naskladňováno až na základě vzniklé objednávky, pohybuje se obvyklá doba expedice od 3 pracovních dnů do 3 týdnů. Na dobu dodání konkrétního typu zboží je vždy zákazník upozorněn v popisce produktu. Fakturu obdrží zákazník společně se zbožím, popř. e-mailem. Nebude-li možné v uvedených termínech zboží vyexpedovat, oznámí to prodávající kupujícímu na jeho e-mailovou adresu, písemně nebo telefonicky.

2. K distribuci zboží k zákazníkům v České a Slovenské republice využíváme služeb těchto přepravních společností: Geis, TOPTRANS, PPL, FOFR, Česká pošta (společnost bude vybrána podle povahy zboží).

3. Zasílání zboží mimo území České a Slovenské republiky je řešeno individuálně.

4. Našim zákazníkům nabízíme možnost osobního odběru objednaného zboží v sídle firmy MAXMAX.cz, s.r.o., Prakšická 1338, Uherský Brod. Otevřeno máme v pracovní dny pondělí - čtvrtek 8.00 - 16.30 hod a v pátek 8.00 - 15.30 hod. Jakmile je zboží připraveno k osobnímu odběru, je zákazník o této skutečnosti informován telefonicky nebo emailem.

VI. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

1. Kupující – spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2; www.coi.cz )

VII. Ostatní

JE ZAKÁZÁNO KOPÍROVÁNÍ VŠECH FOTOGRAFIÍ A TEXTŮ E-SHOPU www.MAXMAX.cz BEZ PŘEDCHOZÍHO SOUHLASU PROVOZOVATELE!