Košík je prázdný
Reklamacie
Omlouváme se za komplikace, které Vás přivedly až sem - na stránku reklamačního rozcestníku. Pro Vaši spokojenost uděláme vše, co bude v našich silách. Reklamační oddělení reaguje na všechny Vaše zprávy zpravidla do 48 hodin. Můžete se spolehnout na maximální vstřícnost, kterou Vám poskytneme. Níže naleznete rozcestník, který usnadní a urychlí celý reklamační proces, pokud vyberete správnou kategorii Vašeho požadavku. Před zahájením reklamace Vám doporučujeme seznámit se s reklamačním řádem ZDE.
Reklamační rozcestník
-
Přišlo Vám poškozené zboží?
Pokud Vám přišlo poškozené zboží, ihned kontaktujte reklamační oddělení na email reklamace@maxmax.cz -
Přišla Vám nekompletní zásilka?
Omlouváme se za způsobené komplikace. Kontaktujte prosím co nejdříve reklamační oddělení na email reklamace2@maxmax.cz
-
Doručili jsme Vám jiný výrobek?
Omlouváme se za způsobené komplikace. Co nejdříve prosím kontaktujte reklamační oddělení na email reklamace2@maxmax.cz
-
Potřebujete reklamovat již doručené zboží?
- SANITÁRNÍ ZBOŽÍ (sprchové kouty, sanitární keramika a jiné). Vyplňte prosím následující reklamační formulář ZDE
- NÁBYTEK (postele, skříně, psací stoly a jiné). Vyplňte prosím následující reklamační formulář ZDE
- KOBERCE (plyšové koberce, kusové koberce, předložky do koupelny a jiné). Vyplňte prosím následující reklamační formulář ZDE
- MATRACE. Vyplňte prosím následující reklamační formulář ZDE
- OSTATNÍ zboží z naší nabídky. Vyplňte prosím následující reklamační formulář ZDE