Léto plné slev na MAXMAX.cz je tady! Pouze do 27.6. s kódem LETO sleva 3-10 % na VŠE! ✅

Omlouváme se za komplikace, které Vás přivedly až sem - na stránku reklamačního rozcestníku. Pro Vaši spokojenost uděláme vše, co bude v našich silách. Reklamační oddělení reaguje na všechny Vaše zprávy zpravidla do 48 hodin. Můžete se spolehnout na maximální vstřícnost, kterou Vám poskytneme. Níže naleznete rozcestník, který usnadní a urychlí celý reklamační proces, pokud vyberete správnou kategorii Vašeho požadavku. Před zahájením reklamace Vám doporučujeme seznámit se s reklamačním řádem ZDE

Reklamační rozcestník

  1. Přišlo Vám poškozené zboží?

    Pokud Vám přišlo poškozené zboží, ihned kontaktujte reklamační oddělení na email reklamace@maxmax.cz
  2. Přišla Vám nekompletní zásilka?

    Omlouváme se za způsobené komplikace. Kontaktujte prosím co nejdříve reklamační oddělení na email reklamace2@maxmax.cz

  3. Doručili jsme Vám jiný výrobek?

    Omlouváme se za způsobené komplikace. Co nejdříve prosím kontaktujte reklamační oddělení na email reklamace2@maxmax.cz

  4. Potřebujete reklamovat již doručené zboží?

  1. SANITÁRNÍ ZBOŽÍ (sprchové kouty, sanitární keramika a jiné). Vyplňte prosím následující reklamační formulář ZDE
  2. NÁBYTEK (postele, skříně, psací stoly a jiné). Vyplňte prosím následující reklamační formulář ZDE
  3. KOBERCE (plyšové koberce, kusové koberce, předložky do koupelny a jiné). Vyplňte prosím následující reklamační formulář ZDE
  4. MATRACE. Vyplňte prosím následující reklamační formulář ZDE
  5. OSTATNÍ zboží z naší nabídky. Vyplňte prosím následující reklamační formulář ZDE